Kuulumisia ja 10 Joululauluvinkkiä!


Kolme yötä jouluun on... Ihanaa joulun aikaa kaikille! Olen pitänyt nyt taukoa joulukuun ajan postauksista sekä sen takia, että koulussa oli paljon tehtävää ennen lomalle pääsyä, ja siksi, että olen ollut jo reilun puolitoistaviikkoa sairaana. (jos sairastarina ei kiinnosta, hyppää seuraavaan kappaleeseen) Se alkoi maanantaina kurkkukivulla jota jatkui muutaman päivän pienen lämpöilyn ohella. Seuraava maanantai ja tiistai oli jo parempi kun olin perheeni kanssa Tallinnassa nauttimassa joulutorin tunnelmasta, mutta eilen, torstaina, minulla nousi kuume melkein 39 asteeseen. Tämän päivän olen lepäillyt, joten päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja kirjoittaa postauksen - sillä se on se, mistä pidän kun muita harrastuksia minulla ei juuri lenkkeilyn ohella ole.

Jotta postauksella olisi jokin idea, päätin kertoa omat suositukseni lisättäväksi sinun omaan jouluiseen soittolistaan tai seuraavat kappaleet voi laittaa myös jouluaattona taustalle soimaan. Eiköhän siis mennä suosituksieni pariin!

Jouluaamun herättäjäksi

  

Tunnelmaa jouluruoan ajaksi



Illan riemuksi - bilemusiikkia



Yölliseen tunnelmaan

 


Siinäpä minun vinkkini teidän joululaululistoille, onko samoja kappaleita? Oma lempparini on ehdottomasti Michael Bublén joululevy, jota olen kuunnellut jo monena jouluna peräkkäin, en vain voi kyllästyä siihen!

Mikä on sinun lempijoululaulusi?

Ihanaa joulunaikaa myös sinulle ja kiitos kun luet blogiani! ♥

Kuvat: Kuva on ottamani, joten ethän käytä sitä ilman lupaani!

Kommentit